Subject: Vaktsineerimine apteekides 2025 aastal
From: "Tatjana Mihhailova" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "Heigo Prits" <[email-masked]>
Date: Wed, 8 Jan 2025 15:33:22 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Anname teada, et alates 07.01.2025 kuni aasta lõpuni alustame 
vaktsineerimisega apteekides.
Vaktsineerimised toimuvad igal teisipäeval ja laupäeval.
Täpsem info vaktsineerimiste toimumise kohta on esitatud lisatud tabelis.

Tervitades

Tatjana MihhailovaRaamatupidaja

[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
Corrigo OÜ	  <http://www.corrigo.ee> www.corrigo.eeTelefon: 
+372 522 9278	 Jõhvi Haigla SA <http://www.jõhvihaigla.ee> www.jõhvihaigla.ee
Jaama 34a, 41532 Jõhvi                     	 Corrigo Hambaraviwww.corrigohambaravi.ee 
<http://www.corrigohambaravi.ee>

  <https://drive.google.com/a/corrigo.ee/uc?id=1DCW7zhgfJwH5WMsy7cjgFXgo4O-eotSp&export=download>

Palun säästa loodust ja ära prindi seda e-kirja.

Käesolev e-kiri ja selle lisad võivad sisaldada konfidentsiaalset 
informatsiooni ning on kasutamiseks ainult selles nimetatud adressaadile. 
Selle e-posti loata kasutamine, avaldamine või levitamine on keelatud. Kui 
Te ei ole selle e-kirja adressaat, palume Teil viivitamatult võtta saatjaga 
e-posti teel ühendust ning kustutada saadud e-kiri, selle võimalikud koopiad 
ning kõik lisad.

 <http://www.stomadent.ee/>